Werken bij Psygro

Vacature Secretaresse

Psygro Zaandam

PSYGRO – INTER-PSY is actief in zelfstandige behandellocaties in de regio Zaanstreek-Waterland. De kerngedachte is dat laagdrempelige en toegankelijke specialistische zorg merkbaar bijdraagt aan het welzijn van de patiënt. Wij streven ernaar om effectieve en zo mogelijk kortdurende behandeling te bieden met oog voor de patiënt en zijn omgeving, en werken graag vanuit een persoonsgerichte perspectief waarin de patiënt centraal staat. Onze behandelingen en methodieken zien we als maatwerk. We werken met multidisciplinaire teams bestaand uit enthousiaste, leergierige en autonoom functionerende behandelaren en werken volgens de gangbare richtlijnen van de GGZ.

PSYGRO – INTER-PSY is daarnaast een vooruitstrevende, innovatieve en transparante organisatie met veel ruimte voor eigen initiatief. Medewerkers zijn zeer betrokken bij hun werk en waarderen het contact met patiënten. Ook de hoge mate van innovatie spreekt medewerkers aan. Persoonlijke ontwikkeling en groei staan bij ons hoog in het vaandel.

Voor het secretariaat zijn wij op zoek naar een:

Secretaresse

16 - 24 uren per week
Locatie Purmerend / Zaandam

WAT GA JE DOEN?

Als secretaresse ben je het aanspreekpunt  en visitekaartje van het team. Je bent onderdeel van het secretaresse team dat bestaat uit 3 collega’s die werkzaam zijn in Purmerend en Zaandam. Je werkdagen zijn in elk geval maandag en woensdag. 

Je bent onder andere verantwoordelijk voor onderstaande werkzaamheden:

  • Het inplannen en wijzigen van (behandel)afspraken voor teamleden,
  • Verwerken van in- en uitgaande correspondentie (via post, mail);
  • Diverse administratie handelingen in ons digitale cliëntsysteem;
  • Telefoondienst waarin patiënten en verwijzers te woord worden gestaan;
  • Ontvangst van externen en cliënten aan de balie;
  • Zorgdragen voor het beheer van diverse ruimten in het gebouw;
  • Verantwoordelijk voor BHV (waarvoor interne trainingen gevolgd worden);
  • Voorraad- en archiefbeheer;
  • Zonodig notuleren.

WAT BIEDEN WIJ?

We bieden een enthousiaste werkomgeving met een prettige werksfeer en gemotiveerde collega’s. De inschaling van deze functie is afhankelijk van je aantoonbare relevante werkervaring. Daarnaast bieden we jou de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Salaris FWG-functiegroep 35 conform CAO GGZ;
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% en vakantietoeslag van 8%;
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een goede pensioenregeling bij PFZW, collectiviteitskorting voor een zorgverzekering en arbeidsongeschiktheidsverzekering, fietsplan;
  • Een leuk en hecht team;
  • Een werkplek met intern korte lijnen;
  • Een informele sfeer en enthousiaste betrokken collega’s;
  • Mogelijkheid om fiscaal aantrekkelijk je reiskosten te compenseren.

HERKEN JIJ JEZELF HIERIN?

Om in aanmerking te komen voor deze functie is het van belang dat je een proactieve houding hebt, daarnaast ben je clientgericht en beschik je over uitstekende mondelinge, schriftelijke en computervaardigheden. Daarnaast vinden wij de volgende functie-eisen belangrijk:

  • Een (secretariële) opleiding en/ of ervaring op minimaal MBO-niveau;
  • Je bent collegiaal, stressbestendig en een echte multi-tasker en in staat zelfstandig en in teamverband te werken;
  • Je weet de werkzaamheden goed te organiseren en te prioriteren;
  • Werkervaring in de GGZ is een pré maar geen vereiste;
  • Je waarborgt de vertrouwelijkheid van gegevens;
  • Je bent bereid in geval van ziekte of vakantie ook op een andere locatie te werken.

MEER INFORMATIE

Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Stuur dan jouw sollicitatie naar vacatures@inter-psy.nl

Wil je meer weten over ons of over de functie? Neem dan contact op met Ivonne Schellingerhout-Bes (algemeen manager) via 06-42743650 

Solliciteer direct op deze functie.

Solliciteer op de functie

Vacature Secretaresse

Upload je CV

Upload je motivatiebrief